اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حاشیه دیدار پرسپولیس و تراکتور| درگیری هواداران تراکتور با ماموران روی سکو+ عکس

هواداران تیم تراکتور پیش از آغاز مسابقه بنری را منقش به عکس شهیدان باکری و حاج قاسم سلیمانی روی سکوهای ورزشگاه آزادی باز کردند.

حاشیه دیدار پرسپولیس و تراکتور| درگیری هواداران تراکتور با ماموران روی سکو+ عکس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رئیس اداره ورزش جوانان استان آذربایجان شرقی به همراه  میرمعصوم سهرابی سرپرست باشگاه تراکتور از تماشاگران ویژه مسابقه هستند.

 

* محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیش از شروع مسابقه در ورزشگاه حاضر شده و در داخل رختکن رفت و لحظاتی پیش از آغاز مسابقه به روی سکوها برگشت و در جایگاه ویژه نشست. همچنین رسول پناه رئیس هیات مدیره پرسپولیس هم در جایگاه ویژه حضور دارد.

* نوای مداحی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا توسط چند تن از مداحان اهل بیت سر داده شد.

* هواداران تیم تراکتور هنگام نوای مداحی و مراسم سینه‌زنی بنری با تصویر شهید باکری روی سکوهای مختص خودشان باز کردند که در کنار این عکس شهید جنگ تحمیلی عکس شهید قاسم سلیمانی نیز وجود داشت.

* هدایت‌الله ممبینی رئیس کمیته داوران در ورزشگاه حاضر شد. همچنین پیش از آغاز مسابقه از داور چهارم این مسابقه تقدیر به عمل آمد.

* پیش از شروع مسابقه هواداران پرسپولیس با عنوان علی آقای گل، علی علیپور مهاجم تیم را تشویق کردند.

* پیش از شروع بازی درگیری بین هواداران تراکتور و ماموران نیروی انتظامی روی سکوهای ورزشگاه صورت گرفت و این درگیری تا به صدا در آمدن سوت آغاز مسابقه ادامه پیدا کرد. هواداران تراکتور به خاطر این درگیری اشیایی را به سمت نیروی انتظامی پرتاب کردند و علیه آنها شعار سردادند.

 

* بازیکنان دو تیم هنگام ورود به زمین با تصویر شهید قاسم سلیمانی وارد زمین شدند و مقابل آنها بنری از این شهید والامقام با نقل قولی از رهبر معظم انقلاب قرار داده شد.

* علی خطیر معاون اسبق باشگاه استقلال با کاپشن آبی در جایگاه ویژه برای تماشای این مسابقه حاضر شدند.

* سیدجلال حسینی و اشکان دژاگه کاپیتان‌های دو تیم پیش از آغاز مسابقه با هم خوش و بش کردند و در کنار تیم داوری  و رئیس کمیته داوران عکسی به یادگار گرفتند.

* بازیکنان تیم تراکتور پیش از شروع مسابقه به سمت نیمکت پرسپولیس رفتند. همچنین یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس به سمت نیمکت تیم تراکتور رفت و با آنها خوش و بش کرد و پیش از مسابقه به شدت توسط هواداران پرسپولیس تشویق شد.

* سیامک نعمتی بازیکن مصدوم پرسپولیس پیش از شروع مسابقه به جایگاه ویژه رفت تا تماشاگر بازی از روی سکوها باشد. وی پیش از نشستن روی صندلی با مدیر عامل باشگاه پرسپولیس خوش و بش کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول